Office felkod: "Den här produktnyckeln har redan använts"
I denna artikel förklarar vi hur man hanterar felkoden "Den här produktnyckeln har redan använts". Det betyder att produktnyckeln redan har aktiverats och du måste logga in på ditt konto för att installera produkten därifrån. Så, om du stöter på detta fel, bör du följa dessa steg:
STEG 1
Logga in på ditt Microsoft-konto här:
https://www.microsoft.com/sv-se/
Använd det Microsoft-konto som du tidigare använde för att aktivera Office och logga in på det.
STEG 2
Tryck på din profilbild i högra hörnet och välj sedan "Mitt Microsoft-konto" från menyn.
STEG 3
Nästa steg är att trycka på "Tjänster och prenumerationer" för att visa dina köpta produkter.
Efter att du tryckt på "Tjänster och prenumerationer", bör du nu kunna se ditt paket i din köplista på ditt konto.
Nu kan du installera ditt paket, klicka på "Installera" knappen.